четвъртък, ноември 21

10 неща, които щастливите двойки правят преди да заспят

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

За поддържането на пламъка, доброто настроение и щастието в една връзка са важни много неща. Оказва се обаче, че щастието, споделено с любимия човек, зависи до голяма степен от здравия сън. Действията, които извършваме заедно преди да заспим са още по-важни.

Колкото повече време и енергия хабим в обмисляне и споделяне на негативите от отминалия ден, толкова повече влошаваме настроението си преди лягане и прехвърляме това на най-близките си. Щастливите двойки ценят времето прекарано заедно и се фокусират върху неща, които им помагат да се насладят на съня и да се наспят пълноценно.

Всяка двойка може индивидуално да изгради полезни навици преди заспиване, които да поддържат пламъчето в отношенията завинаги. Предлагаме ви 10 идеи, които може да прилагате с половинката си преди да заспите вечер.

1. Откъснете се от работата

Ако искате да бъдете една наистина щастлива двойка, забравете за работата вечер преди сън. Забравете за имейлите и служебните ангажименти преди да се настаните удобно в леглото. Хубаво е поне половин час преди да заспите да спрете да мислите за работа. Все пак под завивките трябва да се извършват само приятни занимания като гушкане, спане и секс.

2. Оставете телефоните далеч от вас

Да се отдалечите от мислите за работата не значи да започнете да се ровите в телефоните си, за де се приспите. Освен че отнемат от хубавите мигове, прекарани заедно, светещите екрани влияят зле на психиката. Затова по-добре винаги оставяйте телефоните си настрана преди да си легнете.

3. Хигиенните ритуали, които можете да извършвате заедно

Щастливите двойки споделят хигиенните си навици. Мийте зъбите си заедно и си лягайте по едно и също време. Това значително подобрява добрите чувства преди сън, помага да се запази интимността и топлината на връзката.

4. Общувайте

Вълнувайте се от чувствата на другия и споделяйте с него. Не е нужно да давате съвети или да се опитвате да разрешите сериозни проблеми преди сън. Достатъчно е просто да поговорите и да усетите подкрепата на любимия човек.

5. Не спорете

Преди да се настроите за сън избягвайте разпалени разговори, които могат да доведат до разногласия и да се превърнат в скандал. Освен че няма да доведат до нищо хубаво, споровете вечер ще ви попречат на добрия сън, а на следващия ден ще сте гневни и преуморени.

10 неща, които щастливите двойки правят преди да заспят

6. Целувките

Не забравяйте за гушкането и целувките под завивките. Няколко минути преди да заспите е хубаво да се насладите на партньора си и да го целунете за лека нощ. Това действа изключително отпускащо и ще ви помогне да се заредите с положителни емоции. Психолозите твърдят, че прегръдките и целувките при двойките преди лягане правят връзката още по-силна.

7. Пожеланията за сладки сънища

Не забравяйте да казвате „обичам те“, „сладки сънища“ или друго пожелание, което сами сте измислили преди сън. Това със сигурност ще направи преминаването към съня приятно и изпълнено с положителни емоции.

8. Правете си масаж един на друг

Масажът преди сън намалява тревожните мисли, подобрява качеството на сън и има силата да сближава двойките. Преди да заспите се отдайте на лек масаж. Това със сигурност ще ви помогне да се отпуснете и да забравите за дългия ден.

9. Не споделяйте леглото си с децата и домашните любимци

Спалнята трябва да бъде вашето лично пространство, за да поддържате интимността и пламъка в отношенията си. Не допускайте децата си в спалнята, освен ако наистина нямат нужда от вас – например сънуват кошмари. Домашните любимци също трябва да знаят мястото си нощем. Над 60% от хората, които имат домашен любимец не се наспиват качествено и често сънят им е нарушаван, когато няма ясни правила.

10. Без алкохол и цигари преди лягане

Много двойки пият по чаша вино преди лягане, за да създадат романтична атмосфера. Имайте предвид, че питието преди сън ще направи сънят ви неспокоен, а сутринта ще се чувствате преуморени и раздразнителни. Никотинът преди лягане също е лош за вас, особено ако страдате от безсъние.


Коментари

Сподели

Коментари