Евтини самолетни билети

В най-ваканционния сезон сме. Хиляди туроператори се борят да привлекат към своите услуги потенциалните отпускари. Изкушаващи предложения дебнат от всякъде.

Съберат ли необходимия брой хора, автобусите с туристи потеглят и ги откарват до желаната дестинация. Сред тези хора винаги се намира поне един обаче, който за нещо да не е доволен, нещо да не отговаря на критериите му.

Е, точно върху тези хора сме се спрели в този материал. Нека видим кои са 10 от най-странните оплаквания, които туроператорите са получавали.


1. Когато си кисела булка

Младоженка е поискала компенсация от агенцията, която е организирала сватбеното пътешествие на двойката, с довода, че съпругът ѝ заглеждал разсъблечените момичета по плажа и това е развалило почивката им. И това се е повтаряло всеки ден. Ами… разбираме, че булката е останала огорчена от този факт, но пък дали не е трябвало да благодари на агенцията именно заради това. Още в зародиш може би е разбрала, че май не се е спряла на най-верния съпруг? Естествено, това можем само да предполагаме.

2. Когато си зле с ориентацията

Една от най-често срещаните мечти на хората е тази, да се качат на круиз. Успеят ли да сбъднат това си желание, всички се вълнуват какво е усещането да ставаш и лягаш с гледка море. Такива са били очакванията и на един турист, който обаче се оплакал от каютата си. Проблемът му бил, че през прозореца виждал само кея и колите по него. Е, наясно сме, че всеки е превъзбуден, когато осъществява мечтите си, но… чак пък да не забележи, че корабът още не е отплавал? Та на персонала се паднала честта, да успокои възмутения клиент и да го върне към не толкова тъмната реалност.

3. Когато си с големи очаквания

Дали защото Лувърът наистина е огромен и биха ни трябвали няколко дни, за да го обходим целия или поради завишени очаквания към конкретното произведение (може би е предполагал, че е с размери поне на половината стена), но турист във Франция се е оплакал, че е разочарован от Мона Лиза. Доводът му е, че „била твърде малка – едва А4… и тази усмивка“. Добавя също, че му напомняла за банкова служителка, излязла в отпуск. В крайна сметка всичко е въпрос на гледна точка.

4. Когато си търсиш оправдание

В летния сезон всички се сещаме, че май щяхме да отслабваме за тази ваканция, амааа… пак не ни остана време да се подготвим. Да, всеки е податлив на изкушения в даден момент на слабост. Но чак пък да упрекваш туроператора си затова, че те е компенсирал и те е настанил от полупансион на all inclusive!? Това е направила туристка, отишла на ваканция в Турция и върнала се с някой-друг килограм в повече. Все пак никой не ти пълни чинията насила, нито те кара да си слагаш от всичко по едно (или две, три…). Изисква се просто малко воля.


5. Когато не си признаеш на време

Когато чуеш за Кападокия, в съзнанието ти изниква първо образът на излитащия по изгрев балон в небето, убедени сме. Именно с тази цел хиляди туристи избират това магично място за своята почивка. За да се почувстват свободни като птички в небето и да успеят да се насладят на древния град от по-различна гледна точка. Но какво става, когато някой от туристическата група подаде оплакване за това, че „балонът излетял твърде на високо без някой да го предупреди“. Оказало се, че този човек имал аерофобия. На това се казва „Сам да не си прецениш възможностите“.

6. Когато не си направил правилен подбор

Ако искаш хубав тен, избираш слънчева дестинация, но се подготвяш със слънцезащитен крем. Когато пък не искаш слънце, просто се ориентираш към по-прохладни и сенчести кътчета. Елементарно, Уотсън! Да, ама явно не точно… Понеже турист се е оплакал „Казахте ми, че ще направя хубав тен, но останах цял ден в хотела и не получих такъв“. Разбира се, получавани са и противоположните оплаквания – Имам слънчево изгаряне. Трябваше да ни предупредят, че слънцето в Мексико е по-силно от това в Англия“. Ммм… да, колко неочаквано.

10 от най-странните оплаквания от туристи

7. Когато географията ти куца

В училище има предмети, които учим за обща култура, така е. Не на всеки му вървят физика, химия или… география. Но основните неща е добре да запомним поне – като на пример посоките на света и това, че има часови зони и разлики. Ако някой беше слушал в час, нямаше да се оплаче на своя туроператор от това, че им е „отнело 9 часа да се приберат със самолет от Ямайка до Англия, а на американците – само 3 часа“. Това е резултатът от снизходителните учители явно.

8. Когато друг ти е виновен

На всеки му се случва да се поотпусне на почивката си и да си пийне мааалко повечко, отколкото по принцип. Има и хора, които просто така разбират думата „почивка“, защото на другия ден не трябва да стават за работа. Но чак пък да се оплачеш, че си бил принуден да пиеш коктейли, защото водата от чешмата била твърде сладка… звучи мало несериозно. Но точно такова оплакване е получил туроператор от свой клиент, който се е борил за компенсация, заради нещастно прекарана почивка. От многото коктейли не помнел нищо от екскурзията си. Ами да се презапаси с трапезна вода и да повтори дестинацията, нали?


9. Когато размерът има значение

Когато резервираш нощувката си, трябва да знаеш каква точно стая запазваш. Следователно, да се зачетеш в описанието, ако имаш изисквания към квадратурата, а не само защото е най-ниската цена, която си срещнал. Както и в броя на стаите. Ако не направиш тази бърза справка, наистина рискуваш да си в ситуация като на човека, останал недоволен, че „едностайният му апартамент е значително по-малък от тристайния на приятелите му“.

10. Когато искаш да си Кралят Слънце

Да, всички отиваме с нагласата, че нещата ще ни се случват, както сме си ги планирали. Да, разочароваме се, ако нещо излезе извън наш контрол и е негативен знак. Но на почивка сме, нека това се отнася само за важните, смислени неща. Не като при туриста, който се е оплакал от следобедната сиеста в Испания. Искал веднага да се забрани, понеже точно в този часови диапазон винаги нещо му притрябвало да си купи, а нямало откъде. Ами подготви се от рано с всичко необходимо. Не е трудно, а и ще снижи напрежението до минимум.




Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.