10-те най-ефективни начина за влизане във форма според звездите

Повечето знаменитости притежават изключителни тела. За някои от тях това е просто ген и начин на хранене, но други прекарват часове във фитнес залите, за да изглеждат безупречно. Разбира се, зад тези резултати стоят екипи от диетолози и треньори. Ние решихме да разберем професионалните тайни за влизане във форма на 10 от звездите с най-големи трансформации. Разберете ги и вие.

1. Не яжте яйца за закуска


Тялото ви се нуждае от прекалено много енергия, за да преработва яйцата сутрин, защото те са с богато съдържание на протеини. След няколко часа отново ще сте гладни и бихте посегнали на не чак толкова полезни храни. Яйцата са добър вариант за обедното ви меню. Чанинг Тейтъм се доверява на този принцип и прекарва почти по 3 часа във фитнеса, за да поддържа фигурата си. Въпреки че е пристрастен към бързото хранене, той се старае да хапва здравословно през повечето време.

2. Започвайте деня си с чаша топла вода с лимон


Лимоните са богати на ензими и витамин С и подобряват работата на черния дроб. Топлата вода отпуска червата и премахва вредните метаболитни отпадъци от тялото. Количеството лимонов сок зависи от теглото ви. Тази напитка е подходяща за хора, които нямат проблеми със стомаха. Крис Прат стартира деня си по този начин и не приема алкохол в продължение на половин година, за да извае тяло на супергерой. Освен това, тренира по 4 часа всеки ден.

3. Пийте смутита вместо плодови сокове

Смутито е подхранваща напитка, която ви дава енергия за дълго време и регулира нивото на захар в кръвта ви. При смесването на зеленчуци и плодове, се отделят много ценни хранителни вещества, които се усвояват лесно от тялото. Приемайте смутито бавно и дъвчете, ако е необходимо, за да избегнете подуването на корема. След раждането, Фърги трябва да работи усилено, за да възвърне формата си. Ежедневни кардио упражнения, тичане и здравословното хранене ѝ помагат да постигне оптимален резултат.


4. Сменяйте тренировките си на всеки 10 дни

Ако правите едни и същи упражнения дълго време, не е лошо да ги промените, защото мускулите са склонни да се адаптират към еднотипните активности. За най-добри резултати, променяйте по нещо на всеки 10 дни. Обръщайте внимание на малките мускулни групи, за по-секси фигура. Бритни Спиърс се завърна на сцената след дълга пауза, а безупречният ѝ външен вид изигра огромна роля за нейния успех. Тя тренира по 40 минути, 3-4 пъти седмично. Тренировките ѝ се състоят от кардио и разтягане. Тя драстично променя начина си на хранене.

5. Тренирайте сутрин

Много хора предпочитат да тренират след работа, но това може да е грешно. Трябва да сведете до минимум количеството упражнения вечер. В противен случай ще получите обратния резултат: мускулният растеж ще се забави заради хранителните дефицити. Можете да хапнете само веднъж след вечерна тренировка, а това не е достатъчно за растежа на мускулите. Кристина Агилера е пример за отслабващите. Тя не приема нездравословна храна и тича всяка сутрин, практикува йога и тренира по 5 пъти седмично около 90 минути и то в началото на деня си.

6. Тренирайте интензивно


Интензивните тренировки засилват метаболизма. Но задължително преди това, трябва да се консултирате с лекар, за да сте сигурни, че това няма да навреди на вашето здраве. Най-добрите интензивни упражнения са спринтовете, скоковете с въже, кросфит или кикбокс. Тези тренировки трябва да се правят сутрин, на гладен стомах – това е идеалният момент за изгаряне на най-упоритите мазнини. За да се превърне в Тор, Крис Хемсуърт започва подготовката си половин година преди снимките. За да си набави мускулна маса, актьорът тренира с тежести. Високопротеиновите храни и напитки, както и непреработените въглехидрати са в основата на храненето му.

7. Яжте повече фибри

Опитайте се да консумирате поне по 5 грама фибри на всяко хранене. Това ще забави усвояването на захарта в тялото ви. След бременността си, Айшвария Рай дълго време се опитва да влезе във форма. Все пак успява да се пребори с теглото си и да постигне завиден резултат. Тя не крие режима си на хранене и споделя, че менюто ѝ включва основно риба, зеленчуци, плодове, ориз и ядки. Тя използва и много подправки заради способността им да изгарят мазнините.


8. Хранете се здравословно

За съжаление, не винаги намираме време, за да си приготвяме висококачествени здравословни ястия. В тези ситуации се доверявайте на готовите храни, които можете да комбинирате с плодове или зеленчуци. Певицата Адел разкри, че фигурата ѝ е резултат от здравословно хранене и редовни тренировки. Тя променя хранителните си навици и се опитва да не яде храни, богати на въглехидрати и захар.

9. Правете гимнастика в леглото

Докато все още сте в леглото, вдишвайте и издишайте дълбоко, като се опитвате да залепите стомаха си към гръбнака. Не бързайте и дишайте дълбоко. Повторете упражнението поне 10-15 пъти. След това стягайте и отпускайте седалищните си мускули. 15 пъти бързо и 15 пъти бавно. Тези прости упражнения ще засилят метаболизма ви. Особено, ако ги правите всяка сутрин. Джанет Джексън със сигурност знае как да остане във форма. Тя не е фен на строгите диети, храни се здравословно, редовно прави тези упражнения в леглото и тренира по 5 дни в седмицата по 45 минути.

10. Не се доверявайте на храни с ниско съдържание на мазнини

Направо елиминирайте тези храни от вашето меню. Опитайте се да не ядете нищо, за което се твърди, че е без захар. Тези храни не съдържат основни хранителни вещества и тялото ви ги усвоява много бавно. След снимките на “Дневникът на Бриджит Джоунс”, Рене Зелуегър се опитва да свали всичките качени килограми заради ролята си. Тя се доверява на диетата на Аткинс с ниско съдържание на въглехидрати и основава хранителните си навици главно на консумацията на протеини. Тя приема малки порции и пие много вода. Упражненията ѝ включват бягане, плуване, йога и колоездене.

Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *