Бум-Бум. Малка нощна музика за мафиот и оркестър

Празниците са в миналото, но телата ни дълго ще носят последиците от тях. Качените килограми ще ни напомнят за количествата храна, които сме погълнали и как за поредна година не сме спазили обещанието да не прекаляваме. Но и за това си има лек. На помощ сме повикали 10 супермодели с най-красиви тела, за да ни споделят как те се борят с изкушенията и това, което остава след тях.

1. Хайди Клум

Тя е супермодел и майка на 4 деца и всички се чудят как успява да съчетава тези две професии и да изглежда толкова свежа и красива. Хайди казва, че не спазва определен режим, но се стреми да се храни здравословно и да готви вкъщи, вместо да се храни навън. Продуктите в поръчаната храна или тази, която ядем в заведенията са с неизвестен произход. Освен това, тя яде за последно в 18:00 часа и дава на тялото си време да преработи храната преди лягане.

2. Жозефин Скривър

Тя успешно съчетава сутрешните тренировки и обилните закуски, което прави деня ѝ изключително продуктивен. Бори глада с лакомства, които винаги носи в чантата си. Но под “лакомства” не разбирайте десертчета, кексчета и подобни. Това са ядки, протеинови барчета или плодове. Жозефин има и “мръсни дни”, когато похапва пица, бургери или любимия си шоколад.

3. Белла Хадид

Моделът обожава пържени картофи със сирене и кетчуп. Може да не вярвате, но тя често яде пица и наистина ѝ се наслаждава. Това може да е мечтаната храна за много от нас, но всеки организъм реагира различно на различните храни и докато пицата не вреди на фигурата на Белла, това може да се окаже пагубно за нас.


4. Кендъл Дженър

Кендъл се храни здравословно, но от време на време прибягва към вредната храна. Тези малки “бягства” от режимите, намаляват стреса, Когато има ангажименти, Кендъл предпочита плодове и зеленчуци и пие детоксикиращи чайове.

5. Лиса Лорлес

Нейните стихии са здравето и фитнесът и дори има свой канал за здравословно хранене в Youtube. Интересното при нея е, че храните, които препоръчва, включват хляб, палачинки и дори понички. Тя не брои калории, но се уверява, че яде храна, богата на витамини, минерали и сложни въглехидрати. Залага на изключително обилната закуска и пие много вода между храненията си.

6. Миранда Кер

Тя се храни здравословно, но определено не гладува. Започва деня си с гореща вода и лимон. През деня приема плодови или зеленчукови смутита, салати или бавно печено пилешко месо. Миранда много обича и често приготвя на децата си овесени бананови палачинки за закуска.

7. Алесандра Амброзио

Нейната закуска е тост с авокадо и яйца. Продължава със зелено смути след тренировка, а за обяд и вечеря предпочита пиле, риба, суши или бразилско барбекю. Перфектната си форма дължи на количеството вода, което приема през деня. Пие и много зелен чай, който засилва метаболизма и спомага за бързото изгаряне на мазнини.


8. Роузи Хънтингтън-Уайтли

Тя спазва строг хранителен режим, който изключва приема на глутен, захар и алкохол. Но и тя е човек, затова следва правилото “80/20”. Това предполага, че се храните здравословно през 80% от времето си, а в останалите 20% си позволявате малки удоволствия.

9. Кара Делевин

Кара често прибягва до бързата храна между ревютата и фотосесиите. Докато много от моделите спазват строги хранителни режими, тя има собствен подход към начина си на хранене. Тя мисли, че отслабването чрез гладуване е истинско мъчение. Въпреки че не се храни особено здравословно, Кара не пропуска нито една тренировка и очевидно тренира доста.

10. Джиджи Хадид

В първата си година в Ню Йорк, тя опитвала бургери в нов ресторант всяка седмица. Това е любимата ѝ храна и тя спазва мотото: “Хранете се здравословно, за да се чувствате добре. Яжте бургери, за да се чувствате живи.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *