10 нови спорта, които ще ни вкарат в перфектна лятна форма

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Един от вечните ни проблеми е – желаем да спортуваме, да се храним здравословно, за да се чувстваме пълноценно, но времето не стига, ежедневието ни въвлича и ние нямаме възможност да се концентрираме върху собственото си тяло и настроение.

По тази причина днес подбрахме десет спорта, които всеки би могъл да практикува и то в рамките само на един час. Те спадат към т.нар. „групови занимания“ и гарантират много енергия, хубаво настроение, но и ефективно натоварване.

1. Steel combat

10 нови спорта, които ще ни вкарат в перфектна лятна формаSteel Combat е нова революционна система за групова тренировка, създадена и развита от аржентинеца Фернандо Горини. Тя е базирана на задоволяване на всички фитнес потребности под формата на битка срещу въображаем противник.

За 60 минути, участниците в класа могат да опитат уникалното усещане на елементи от едни от най-добрите фул-контакт спортове в света. Тренировката съдържа елементи от Бокс, Стрийт бокс, Муай тай, Карате и Кик бокс. Те са представени в класа под формата на семпла, гъвкава и високоинтензивна тренировка, с най-висока степен на изгаряне на мазнини. Същевременно е забавна, лесна, ефективна, предпазва класа от травми и дава невероятни резултати за рекордно кратко време.

Чрез тази тренировка се повишават физическата сила и издръжливостта на мускулите. Спомага за по-добрата координация и подвижност. Музиката е мотивираща, съответстваща напълно на стила и даваща възможност на хората да покажат максимума от своите физически възможности.

2. Zumba dance fitness

10 нови спорта, които ще ни вкарат в перфектна лятна формаЗумба е специална фитнес програма, която комбинира музика и лесни за изпълнение танцови движения. В програмата се редуват бързи и бавни ритми – тренира се издръжливостта на организма, натоварват се всички мускулни групи, но натоварването се понася добре, тъй като се съчетава с приятна и енергична музика.

Някои проучвания показват, че аеробиката в Зумбата може да подобри капацитета на работа на сърдечно-съдовата система. Но важно е да се практикува с умерена интензивност и продължителност, както и с постоянство.

СЛЕДВАЩА СТРАНИЦА


Коментари

1 2 3 4 5
Сподели

Коментари