Някои кошмари не умират. Просто чакат да звъннат отново. След като „Черният телефон“ се превърна в хорър феномен и спечели над 160 милиона долара по света, на 17 октомври режисьорът Скот Дериксън се завръща с „Черният телефон 2“ – продължение, което обещава да вдигне залозите на ужаса. В ролята на Похитителя отново влиза Итън Хоук, този път още по-зловещ и още по-малко човешки.
„Черният телефон 2“ отвежда зрителя четири години след събитията от първия филм. Фини, единственият оцелял от ръцете на убиеца, вече е на 17 и се опитва да продължи напред. Но злото не си тръгва толкова лесно. Телефонът започва да звъни отново.
Неговата 15-годишна сестра Гуен получава обезпокоителни видения на сън – три момчета, изчезнали в зимния лагер „Алпийско езеро“. Решена да стигне до истината, тя убеждава брат си да отидат там. Това, което ги чака, е не само нов сблъсък с Похитителя, но и тайна, която свързва чудовището с тяхното собствено семейство.
Ужасът звъни отново с „Черният телефон 2“ от 17 октомври само в кината, а в дните преди премиерата © След 5 • Твоето време, твоите правила ви дава шанс да спечелите двоен кинобилет за филма. Изгледайте внимателно трейлъра, попълнете формата за регистрация, отговорете на въпроса до 10 часа на 16 октомври и бъдете готови за награда. Успех!
Дни преди официалната премиера на филма „Черният телефон 2“ у нас поглеждаме зад кулисите на продукцията. Ето 10 любопитни факта за сюжета, героите, снимачния процес и тайните детайли около лентата. А тук е скрит и отговорът на въпроса.
1. Итън Хоук (Похитителя), Мейсън Темз (Фини) и Маделин МакГроу (Гуен) се завръщат за ролите си и във втората част на филма.
2. Историята в „Черният телефон 2“ се развива четири години след събитията от първия филм. Фини вече е на 17 години и се справя с травмата от преживяното.
3. „Черният телефон 2“ е по-интензивен и малко по-мрачен от първия филм. Свръхестествените елементи в него са по-изразени.
4. Голяма част от снимките сa се провели в отдалечен, заснежен район северно от Торонто, Канада. Режисьорът Скот Дериксън подчертава, че използването на истински сняг и работата в мразовити нощни условия добавят автентичност към визията и усещането на филма – визуално и атмосферно.
5. Режисьорът Дериксън е почерпил вдъхновение от зимните училищни лагери, особено от тези, които е посещавал в собствените си гимназиални години. Суровите зими, снежните бури, изолацията – всичко това влияе както върху визуалните ефекти, така и върху настроението на филма.
6. Филмът „Сиянието“ е изрично споменат като вдъхновение, особено идеята за използване на климата и околната среда (сняг, студ, зимен лагер) почти като самостоятелен герой.
7. Историята започва четири години след първия филм. Режисьорът избира да изчака повече време между заснемането на двата филма, за да могат младите актьори (Мейсън Темз и Маделин МакГроу) да са по-възрастни, което позволява на историята да изследва по-зрели теми – преходът от прогимназията към гимназията е важен за оформянето както на героите, така и на ужаса.
8. Това е нещо повече от просто порастване на героите – очакванията към жанра се променят. Гимназиалната среда в хорър жанра позволява по-тежки сцени, повече емоционални конфликти и различен вид уязвимост и динамика на връстниците в сравнение с прогимназията. Скот Дериксън използва този похват, за да вдигне нивото на филма.
9. Едно от предизвикателствата пред продълженията във филмите на ужасите е запазването на това, което е направило оригинала ефективен, като същевременно се разширяват границите. „Черният телефон 2“ се опитва да постигне този баланс – има повече кръв, повече свръхестествени елементи, но също така и по-дълбок емоционален резонанс, травма, взаимоотношения между брат и сестра и т.н.
10. Младият актьор Мейсън Темз (Фини) бележи постижения в киното с участията си в заглавия от разнообразни жанрове тази година – освен в хоръра „Черният телефон 2“, той играе главните роли в игралната адаптация „Как да си дресираш дракон“ и романтичната драма „Премълчани истини“.
Историк по образование и разказвач на истории по професия. Следи отблизо културните събития и вярва, че добрата журналистика започва с любопитство. Харесва театър, пътувания и улично изкуство. Вдъхновява я градската среда и често ще я видите с фотоапарат на рамо.