Бум-Бум. Малка нощна музика за мафиот и оркестър

Не са много хората, които не си падат по пътуванията до нови дестинации и които предпочитат да си стоят вкъщи или пък да посещават единствено напълно познати места. Именно тази (макар и минимална) част от обществото ни обаче е съставена от хората, които трудно могат да бъдат изненадани неприятно от условията на предстоящата си почивка.

Това са крайните перфекционисти, които вече са проверили лично и най-малките детайли на местата, на които ще прекарат лятната си ваканция. Ако сте от този тип, текстът по-надолу със сигурност не е за вас.

В помощ на всички останали изследователският институт Forsa направи проучване, което подреди 10-те най-големи дразнители по време на почивка.

10. Насекоми в стаята (10%)
Хлебарките, мравките, комарите и мухите в хотелската стая наистина могат да развалят почивката ви. Един на всеки десет туристи има неприятно преживяване от такъв вид.

9. Закъснял автобус, влак или самолет (13%)
Закъсненията винаги са досадни, но по време на почивка са още по-неприятни. В края на краищата, може дори да се случи така, че заради закъснял влак или автобус да изпуснете самолета си.

8. Пренаселен плаж (14%)
По време на почивка човек иска наистина да се отпусне и да си почива, а не да се разминава постоянно с хора, които се бутат в него. Това понякога е трудно на по-известните туристически дестинации.

7. Другите гости (19%)
Някои отиват на почивка, за да не правят буквално нищо, а други – точно обратното. И когато се получи конфликт между тези два типа почиващи, се стига до скандали и гняв. Почти един на всеки петима се чувства раздразнен от други гости.

6. Шум (19%)
Понякога се случва така, че точно пред резервирания от вас хотел правят ремонт или строят сграда. По принцип е правилно при резервация да ви съобщят това, а в случай, че не са, да се откажете или да ви преместят в друг хотел, но, както сами се досещате, това не винаги се случва.

5. Лоша гледка от прозореца (20%)
Всеки пети летовник се оплаква от лоша гледка от прозореца в хотелската си стая. Тези, които резервират онлайн, трябва да внимават, защото „гледка към морето“ може да е доста широко понятие за туроператорите.

4. Недружелюбен персонал (21%)
Звучи ли ви познато? Всичко в хотела е наред, но персоналът е неприветлив и зле настроен към гостите. А това със сигурност оставя неприятен спомен от почивката.

3. Мръсно спално бельо (24%)
Това е недопустимо: тъкмо влизате в новата си хотелска стая и какво да видите? Чаршафите са мръсни. Секунди по-късно проверявате и банята, която вероятно също не е в добро състояние… Резултатът е, че едва ли ще повторите гостуването си в този хотел. Може да помолите за възстановяване на сумата след оплакване, но процедурата е доста по-дълга от очакваното.

2. Беден избор на храна (29%)
Това няма нищо общо с хигиената, но много туристи се дразнят, когато на шведската маса сутрин има само няколко филийки хляб, колбаси и сирена. Същото важи и за вегетарианците: те се вбесяват, когато трябва да си поръчват допълнителни ястия извън основните, предлагани в менюто.

1. Мръсна баня (31%)
Най-дразнещото нещо, което проваля почивката на най-много хора, оказва се, е мръсната баня. Тя задължително трябва да бъде почистена възможно най-скоро, за да не продължи кошмарът, а да си прекарате поне остатъка от времето хубаво.


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *