Използването на сексуални послания в рекламите през последните три десетилетия е нещо напълно обичайно. Специалистите са категорични: сексапилът е един от най-мощните инструменти за успешен маркетинг. Сексът продава и то добре! Проучванията сочат еднозначно ръста на продажби след използването на секс апели в кампаниите на всякакви продукти. На какво се дължи това?

Сексът или сексуалният инстинкт са много силен биологически стимул. И след като го свържем с желания продукт, можем да постигнем нужния резултат. Всеки обича да гледа, слуша, докосва, получава сигнали на тема секс. Например гледката на хубаво, разголено тяло рекламиращо даден продукт повиква у нас положителни емоции.

След като го виждаме постоянно по телевизията, в Интернет, по билбордове, в метрото, в списанията… нашият условен рефлекс плътно прилепя натрапения имидж към мозъка ни. Скоро обаче забравяме голото тяло, а в мозъка ни остава продуктът. И така – озоваваме се в магазина… И? Купуваме познатия и натрапен ни бранд. Ето и 10-те най-успешни секси реклами от последните няколко години.

1. Fortnight Lingerie: Super Sexy CPR

2. Armani: Hotel Service

3. Victoria’s Secret: Holiday 2012


4. Sports Illustrated Swimsuit: Swimsuit 2013

5. H&M: Beyonce H&M Summer Collection 2013

6. Lynx: Rise Wake Up Calls

7. H&M: David Beckham Bodywear


8. Victoria’s Secret: Holiday 2013

9. Calvin Klein: Push Positive

10. Fiat: Seduction


Коментари

Свързани:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *